zondag 20 maart 2011

Tilda met Hawaiibloem

Maandag met mijn vriendin Tineke zitten freubelen en daarna ziek geworden, dus van mijn voornemen om vaker een kaartje te plaatsen is niet zo veel terecht gekomen.
Ik beloof beterschap (ook voor mezelf). De stempel heb ik ingekleurd met Broken China, Pumice stone, Frayed Burlap, Tattred Rose, Peeled Paint en Walnut Staine.
Het kantje is van het Kruidvat en eronder zit de DooHickey's Tilda-Lace.
Daar zijn ook de Leaf en Swirl van.
Als jullie hem net zo lief vinden als ik zou ik het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat.

Liefs Janny


2 opmerkingen:

  1. Hoi Janny, ik ben zo benieuwd naar je kaartje, maar ik zie hem niet staan. klopt dat?

    Fijne zondag en veel liefs.

    Gr. Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is echt heel mooi Janny. Schitterend hoor. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen