zondag 29 mei 2011

Sorry sorry sorry

Sorry aan al de dames die mij volgen, zoals ik al zei onze zoon Sander bouwt mijn nieuwe Magnolia blog, daarnaast werkt hij ook, dus jullie begrijpen al dat zijn verloren uurtjes als hij voor zijn moeder werkt.
Daardoor kan ik niet altijd even bij de dames langs gaan die ik weer volg. Als het goed is maakt hij hem vandaag af, dus heb ik weer alle tijd om bij jullie langs te gaan.
Dat zal ik dan ook weer snel gaan doen, ondertussen heb ik gisteravond mijn eerste kaart geplaatst, het adres van mijn nieuwe blog is http://jannymagnolia.blogspot.com/  ik hoop dat jullie mij daar ook weer zullen gaan bezoeken, en als je ondertussen niets kan plaatsen, denk dan maar Sander is weer aan het werk.

Nog een heel fijn weekend en tot blogse.

Veel liefs Janny

3 opmerkingen:

  1. Hello Janny!

    I have just looked at all your cards and they are beautiful. I am now a follower.
    Thank you for commenting on my blog.
    Hugs Maz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi!
    ♥Your colouring is fantastic and I love the image, papers, and embellishments! Wonderful card! ♥
    Hugs, Gry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Janny,
    Wat een mooie kaarten en fimokleifiguren maak jij nog steeds. Ja, Janny inderdaad ik ben Elleke Suitela van vroeger, ik kon helaas niet sneller reageren, maar ik ben volger geworden van je beide blogs met "creative fun factory ".
    Tina heeft haar eigen blog "tinascraftworld ", zij zou het leuk vinden om wat van je te horen.
    Leuk dat we via onze hobbies weer wat van elkaar horen, Grt. Elleke

    BeantwoordenVerwijderen